-
Toetsenbord obsessie
Het bloggen verleerd… of gewoon even gepauzeerd? Zou ik het bloggen nu echt verleerd zijn? Of maak ik er gewoon veel te weinig tijd voor? Was het een tijdelijke obsessie die af en toe de kop opstak, of had ik er het afgelopen jaar simpelweg geen behoefte aan? Ik weiger toe te geven dat ik… — read more